gulcegokce 36 haftadayım hanımlar normal doğum istiyorum ve hazırlık yapmak istiyorum bu zamana kadar yürüyüş+hurma ile destekledim günde üç dört tane falan. Ekstra neler yapmam gerek
gulcegokce Bu sayfanın editörleri neden alakasız şekilde etiket değişikliği yapıyor . Boş durmayalım bişeyler yapalım diye mi yani . Sorduğum soru gebelik ve doğum ile alakalı ama gebelik etiketi kalkmış bu sefer. Sebep?
sibel5 @“gulcegokce” normal doğumu kolaylaştıracak spor lar var mesela internetden açıp haftana göre hareketler çıkıyo ben 30 olucam bendr her haftama göre hareket ediyorum