Arkadaşlar kafam çook karışık, daha doğumuma var biliyorum herhangi bi problem olursa zaten sezaryen olacağım onu da biliyorum ama ben bi problem olmadığı sürece vajinal doğum yapmayı çok istiyorum ama çevremdeki sağlıkçı olan herkes buna çok karşı (dr arkadaşlarım dahil) idrar kaçırma vajina genişlemesi gibi şikayetlerle ilerde karşılaşacağımı söylüyolar bu yüzden kafam çok karışıyo sizler ne düşünüyosunuz bu konuda merak ediyorum. Özele gidiyorum yani doğum şeklimi seçme şansım var o yüzden soruyorum.