suleaymira Kızlar 2 gün önce tetanoz oldum. 20+2 yiz şuan bebeğim baya hareketliydi özellikle sabahları acıkınca ama aşıdan sonra hareket etmiyor sizdede oldu mu böyle bir durum 😞
Fatmanur_0416 suleaymira bende de oldu bende 2 defa aşı oldum benim de bebeğim normalde aşırı hareketli bir bebek aşıdan dolayı 2 3 gün boyunca hareket etmemişti azalmıştı korkma yani 🥰
fatmanurr50 suleaymira aşıdan sonrası bebek hareketleri azalıyor bir kaç güne normale döner. şeker yüklemesi ile aynı gün yaptırdım bide ben baya bi korkuttu beni de ama normal dönüyor korkma
ghostty suleaymira aşıyla alakalı değildir. Hareket ediyordur ama hissetmemişsinizdir. Doktorlar bu endişeye 30. haftadan sonra erişebilirsiniz. 20 ler erken hareketler için diyor🤗
suleaymira Fatmanur_0416 Teşekkür ederim içim rahatladı. Doktoruma gittim ama doğumdaydı bulamadım sonra pişman oldun keşke yaptırmasaydım diye
Fatmanur_0416 suleaymira yok korkma stres yapma canım benim normal aşıdan 2 3 gün sonra geçiyor zaten normale dönüyor balım 🥰🌸
powerpuffgirlss suleaymira asidan sonra azcik azaliyor bi kac gun canim endiselenme icin rahat etmezse acile git hemen bakiyolar
prensannesi___ Bnde vurulmadan önce hemşireye dedim bide haraketlirini daha hissetmedim 20 haftalıkken vuruldum bir gün sonra hareketlerini o kadar çok hissetmeye başladım ki