Basamaktan inerken 1 adımdı zaten kayacagımı anladım popomun üstüne yavasca düstüm sonra arkamdaki basamaga sırtım tak etti 2 saat oldu doktora da sabah gitmistim her şey normaldi. Tekrar gitmedim hareketleri güzel takip ediyorum leke de yok. Korkmalı mıyım..