asdffoo Arkadaşlar bugün 23 haftalık oldum ama 2 gündür hareketleri az eskisi gibi canlı hissetmiyorum normal mi acaba ya
ilaaydakaplan asdffoo ilk zamanlar düzenli tekmeler hissedilmiyor çok normal canını sıkma 30 dan sonra hissedemezsen dikkate alman gerekir
nazarsalcan Evet çok normal ben 18. Haftada uykudan uyanicak kdr hissederken 20. Ci haftalarda pıt pıt hissediyodum şimdi 28 haftaligiz hissediliyo