Username06 Kızlar gebeliklerinizde yerleşme kanaması yaşadınız mı benim ilk gebeliğimde olmuştu ama bunda olmadı
parildayanyildiz2 Username06 ilk hamileliğimde lekelenme şeklinde oldu bunda hiç olmadı yarın 11 haftalık olacak
nazarsalcan Benim ilk hamileligimde olmadi ama 2 ve 3 .u hamileliğimde oldu her hamilelik farklı ilerliyo oğlumda çok ağrılı hamilelik geçirmiştim ama kızımda öyle değil şükürler olsun
Username06 nazarsalcan bende ilkinde yaşadım kaybettim oglumu bunda da olmadı hiç ikinci üzüm gebeliğiydi zaten o direk kanamalıydı bu üç
nazarsalcan Username06 her hamilelik farklı ilerliyo cnm korkma yerleşme kanamasi olup olmaması hamileliğin kltu anlamına gelmiyo