gzmsngl Kizlar gebeligim 5+2 bugun keseyi gördük doktor 10 gun sonra cagirdi ben sadece folic asit kullaniyorum doktora sormayi unuttum baska hangi vitaminleri almaliyim doktor muayenesinimi bekliyim.
ylnydgd gzmsngl ilk 12 haftada ben de sadece folik kullandım. 12 den sonra demir, d vit ve multivitamin başladım
rabiaduru1 gzmsngl ilk 3 ay sadexe folik asit veriyorlar. Sonra demir multıvitamin ihtiyac duyarsan magnezyum da veriliyor