Kızlar merhaba 23 ocakta kan verdim değerim 311 çıkmıştı 29 ocakta verdim 393 hiç yükselmemiş bugün tekrar verdim 330-a düşmüş kimyasal geçiriyorum hastanede kürtaja alalım dedi doktor uyuşturmadan ben kabul etmedim evde düşürürüm dimi çünkü değer çok düşük ve kese bile oluşmamıştı .