Bebek10 ilk gebeliğim 2 sene önceydi burnum gayet açıktı ne zaman hamile kaldım burnuma bişey oldu sanki pamuk tıkmış gibi gün geçtikçe büyüyen bi pamuk nefes alamadım 9 ay boyunca sürdü hamilelik esnasında kbb doktoruna gittim bana burnunun içindeki damarlar genişlemiş ve içindeki etler büyümüş dedi yani nefes alamaman çok normal burnun tıkalı dedi sonra doğum yaptım geçmedi tabi doktor bana sprey falan verdi genişlemesi için ama işe yaramadı yakılması gerekiyormuş lazerle sonra ben korkumdan gitmedim alıştım dedim bu hale, şimdi ikinciye gebeyim ve nasıl bişey olduğunu hatırladım hamilelikte ekstra artıyor basımı yastıga koyunca uyuyamıyorum inşallah sizinki geçer ben ilk hamilelikte mide bulantısı falan hiç bişey yaşamadım ama nefes alamamak beni mahvetmişti. Hiç uyuyamıyodum yine başladı o geceler