Kızlar KPSS’ye gırecem 6 eylül ve ben galıba 5 haftalık hamıleyım hıc doktora daha gıtmedım saglık ocagı öyle dedı tahmınrn 5 haftalık sızce 6 Eylül’e denk denk gelır mı doktor söyler mı ne zaman doğum olacagını ne yapmalıyım sıkı calısıyodum suprız oldu