hilu bu arada ayakta kalma vs diyenler de varmis ama bu tamamen rahmin buyumesi gelişimiyle ilgiliymis . Rahim büyüdükçe yukarı çıkarmış. Bebeğin ilk konumu etkiliyormus sonra rahmin buyumesiyle yukarı çıkıyor işte . Ben o zaman cok arastirma yaptim cok doktor dinledim falan bu bilgileri edindim . Tabii ki kendinizi yormamanız gerek ama ayakta durmanız ya da durmamanız bu konuda direkt etkileyecek durum değil diyorlardı . Ben gunluk aktivitelerimi de normal yaptim hicbir düzenimi bozmadım ama rahmin gelişimi açısından soluma yatmaya özen gösterdim ve beslenmeme zaten dikkat ediyordum düzeldi işte bence sana da biraz aşağıda dediyse hafiftir seninki de cikar endise etme . Kiminin doktoru ama yat ayakta durma diyormuş bunu da yorumlarda okumuştum . Kağan kocatepeyi dinleyebilirsiniz youtubedan meşhur bir kadin dogum uzmanı