Merhaba kızlar, benim doktorum (özele gidiyorum) bebiş 35+4 günlük, suyun azalmış haftaya da kontrol edelim sonra alalım vs dedi. Sizce bilerek mi söylüyor sezeryan için yoksa doğru mudur? Bu süreç beni biraz fazla mı düşündürüyor bilmiyorum ben de. Doktor haklı mı ben mi gereksiz abartıyorum. Zaten doğum şekli sezeryan olacak demiştik. Sezeryan için suyun azalmış demez sanırım. Özele gidip böyle şeyler yaşayan var mı?