Kızlar 38+6 haftalığız bugün uyurken birden bi sancıya uyandım kramp girer gibiydi bi beş on dakika kadar sürdü ama sadece sol tarafımda kasığımdan belime doğru giden bi ağrı bacağıma da vurdu bayağı bi korkuttu. Şimdi biraz hafifledi ama hala hissettiriyor kendini sol tarafıma yatınca daha da artıyor sanki anlayamıyorum daha önce yaşadığım bi ağrı değil belimde de çok hissediyorum aynı bölgede kasığımda da. Doğum ağrısı olabilir mi?