almakay Kızlar 9. Haftada akıntım lekelenmem olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesi olmultum 28. Haftadayız test yapıldı sonuç negatif iğne yaparlar mı şimdi acaba ona göre gitmek istiyorum hastane çok uzak
deletedmom43191 almakay negatif çıkınca da iğne yapiliyor ama gebeligin başında vurmuşlar simdi vururlar mi. Bilmiyorum
Daisyy000 almakay Bende lekelenme dolayısıyla erken iğne oldum.28.haftada tekrar yaptılar negatif çıkmıştı. Önlem amaçlı yapıyorlar
almakay Daisyy000 doktorum pozitif çıkarsa yaparız dedi bende tekrar gitmedim 🥲ama negatif olan herkese yapılmış pazartesi gitsem yaparlar mı acaba
Elailelale almakay Bizde de kan uyuşmazlığı var 9. Haftada lekelenmeden dolayı iğne oldum doktorum 28. Haftada yine yapıcaz dedi
minnosss58 almakay ben bugün 28. Haftama girdim dediğin testi hemen hemen her ay istiyor doktorum 2 gün önce tekrarladı testi negatif çıktı bugün gidip kan uyuşmazlığı ignemi olup eve geldim
Anensinkuzusu_35 Bilmiyorum negatif olunca yaparız dedi banada vuruldum ilkinde de negatif çıktı vuruldum