sln112 canım tam dıygularıma tercüman olmuşsun😅 bende yeni 30a girdim ve hep aynı şeyi düşündüm postları gördükçe bi sıkıntı mı var diye hep sordum. Gün içinde hissediyorum ama bazen 3 4 saat çok net hissetmediğim bile oluyor gece hiç uyanmadım, tekmeleri hareketleri hep minik minik bazen titreşim şekilde ☺️ ama benim plesantam önde bi yastık görevi görüyor muhtemelen sebebi o, bi sonraki kontrolde sen de doktora sor Plesanta konumunu🌸