Kızlarr kullanan var mı bu ara çok denk geliyorum bi denesem dedim sleepy ve baby turco kullandık hafif hafif pişik oluyordu ve hepsi aşırı taşırdı şimdi molfix aldım onda da dikkat etmemişim premium değil de eski paketlerden almışım hiç güzel değil. Bu bezi övüyorlar devamlı görmüşünüzdür memnun musunuz?