nryy_ Kızlar 2 gebelik kaybımdan sonra 3.ye hamileyim ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bu süreci yaşayan var mı tekrar aynı sorunu yaşarım diye çok korkuyorum
yellowchick 4 gebelik kaybı yaşadım şuan 28 haftalık hamileyim başından beri kan sulandırıcı hap ve iğne kullanıyorum. Biliyorum çok zor ama içini ferah tut sen ne kadar stres yaparsan bebişinde o kadar etkilenecek. Herşey güzel olacak öyle düşün 🥰