sadecemavi yaa kotu bir tecrube olmus gercekten cok gecmis olsun fakultede cok iyi hocalar var aslinda deneyerek size uygun hocayi bulabilirsiniz ulas coban, mesut onal, huseyin ekici, davut guven bu hocalar gercekten cok iyiler ben ulas hocayi cok sevdigim icin ondan baskasina gitmeyi dusunmedim hatta haftaya dogumum olacak her hafta gidip goruyordum artik goremicem diyede uzuluyorum😂 hamileligimin basinda bende ozellerden fiyat almistim en uygun fiyati buyuk anadolu vermisti 66 bin mi neydi ama yilbasindan sonra fiyatlar degisir su an paket bile alsaniz odemeyi guncel fiyattan odemeniz lazim dediler bu paketin icinde 9 muayene 9 kontrol vardi bide dogum vardi tahliller taramalar detayli ultrason hicbiri yoktu kani saglik ocaginda ya da devlet hastanesinde verir burda gosterirsiniz dediler dogum seklimi secmemi istediler daha 8 haftalik hamileyken normal mi sezaryen mi olacak fiyat ona gore degisiyor dediler ben ilerleyen surecte ne gibi sorunlarla karsilasacagimi nerden bilicem mesela hamilelikte tansiyon sorunum oldugu icin sezaryene alinicam ama bunu 8 haftalikken bilemezdim epidural istersemde 20 bin daha odeme cikardilar durum boyle olunca ozellerden sogudum fakulteye giderim 5-6 aylik olunca ozele gecer ozelde dogururum demistim ama hocami o kadar sevdim ve guvendimki baska doktor veya ozelden vazgectim 23. Haftamda da tansiyondan hastanede yattim turizm servisinde ozel odada yattim asiri guzeldi ozel hastaneden hicbir farki yoktu dogumuda orda yapacagim insallah