Mrvgrkan Kızlar benmi öyle hissediyorum çokmu abartıyorum beni kimse anlamıyor cok çabuk sinirleniyorum cok çabuk kızıyorum herşeye hemen içime kapanıyorum hiç mutlu olamıyorum 😔
Sr10 Mrvgrkan bazen oluyor öyle bende öyleyim biliyor musun bazen eşimin dediklerini bile yanlış anlıyorum
GlsmmKlyn Mrvgrkan maalesef bende öyleyim normalde uyumlu bir insanım kimseyle sorunum olmaz hamileliğimden beri herkesle kavga ediyorum küsüyorum eşimde dahil sonra üzülüyorum tabi. Ama hep bu hormonlar 🤦♀️
elifvefa Bende sadece eşim yanımda olunca mutluyum. Onun dışında hiçbirşey yapmak hoş gelmiyor. Komşuya bile gidesim yok. Ve sürekli uyumak istiyorum
Oznurss Bende öyleyim eşimi çok seviyorum ama bu sıralar benle uğraşıp şakalaşmasına bile siniri oluyorma hareketlerine konusmalarına sinirimden ağlıyorum 😀
Bahar4344 Şuanda benimde depresyonda olmam lazım normalde ikinci kez kızım olcak diye herkes bozuluyo moralimide bozmaya çalışıyorlar ama umrumda bile değil bu çocukta hormonlarım çok değişik oldu ya acayip bir cesaret umursamazlık falan geldi keşke hep kalsa eşimin laf söylemesinede fırsat vermiyorum gelip gidip bi y kromozomu veremedin gitti yine kız beceriksiz herif diyorum 😂😂onun psikolojisini bozuyorum ablamda hamile o çöktü resmen erkek olmazsa diye bazen herşeyi dalgaya almak lazım gibi geliyo yoksa yıpranıyoz
Bahar4344 Bide hamileliğin ilk 3 ayında özellikle olurmuş deprosyon kırılganlık hassaslık bendede öyleydi şimdi 5’inci ayımdayım değiştim çok şükür geçer bence sabredin kendinize moral verin