asyakaraman06 benim ilk gebeliğim ve doğum yapmadım Allah’a şükğr de hamilelik sürecinde sorunlar yaşamadım öyle miden bulamayınca ağrın olmayınca özellikle başta karnın falan da çıkmıyor o yüzden insan unutuyor hamile oldugunu ben dolaplardan uzanıp birşey mi almadım işte banyo da deterjan karıştırıp temizlik mi yapmadım neler neler ama hamile oldugumu unuttuğum için oldu sonra da hatırlayınca bir şey oldu mu diye günlerce kafama taktım bence normal göbek çıkana kadar unutmuş olmak 😄