Bu ikinci gebeliğim ilki sağlıksız gebelikti düşükle sonuçlanmıştı bu kez kalp atışına kadar doktora gitmek istemedim travma olmuştu artık kanamam da yoktu bugüne kadar korktuğum başıma gelmişti tepkisiz kalmıştım Uyandığımda kanamam vardı koyu kırmızı pıhtılı hemen eşimle doktora gittik SAT 21 Aralık 5+5 gebelik kesem göründü yolk sac oluşmuş hemen altta da kanama alanı vardı napıcağımı bilmiyorum çok korkuyorum yoruldum artık.