Merhaba kızlar ovitrelle iğnesi neymiş böyle ya kasık ağrısı, bel ağrısı, sırt ağrısı, bacaklarımın yan tarafları ağrıyor sizde de böyle belirtiler oldu mu? Kasıklarım da dolgunluk ve ağrı var ara ara gidip geliyor. Bugün iğne de 5. günüm belirtiler ne zaman geçecek😬