Elisaelisa Merhaba kizlar..ben yaklasik bir buçuk ay önce kurtaj oldum gecende kasik agrisi icin doktora gittim yumurtaliginda kist var ama basit bir kist dedi kendiliginden gecebilir 2 ay sonra kontrole gel dedi ilacta vermedi.. benim kasik agrim var yuruyuncede biraz daha artiyor sanki..basina boyle bir sey gelen oldumu neler yapildi ve sonrasinda tekrar hamile kaldinizmi? Yardimci olursaniz sevinirim.
Burcu3572 Elisaelisa evet benim de öyle idi ader gecikmesi yaşadım hep kistle hamile kaldım ama kürtaj sonrası 6 ay korundum
Mrym53 Elisaelisa bende de kist varken hamile kaldım hamilelikte büyüdü 3 cm di 6 cm oldu sonra kendiliğinden kayboldu
Monarosa Elisaelisa canım benimde solda portakal büyüklüğünde kist vardı. Hiç bir engeli olmaz demişti doktor öylede oldu hamile kaldım yumurtlama sağdan olmuş.
Mrym53 Elisaelisa yapıyordu kasığım ağrıyordu ama ilk haftalarım olduğu için ben kiste hiç yormadım genişleme ağrısıda olabilir 9 Haftadan sonra kayboldu zaten
Burcu3572 Elisaelisa hayır hiç olmadı canım merak etme kendini de korkutma kist hamileliğine engel değil hayırlı sağlıklı evlat versin allahım
Burcu3572 Elisaelisa bendd 'de adet zamanı ağrı olurdu adet gecikmesi olurdu kanamada fazlalık olurdu gittim kist var dedi belki sen kürtaj sonrası üşütmüşsün kendini ondan ağrı olmuştur