levye_ Benim de plesantamda kanama alanı vardı 9.haftamda, şu an 19.haftamdayım geçmiş kanama alanı. Progestan kullanıyorum 2 aydır. Çok yormayın kendinizi dinlenin bol bol geçsin umarım bir an önce