halime_0310 23+2 haftalık hamileyim sabah saat 8 den beri hareketlerini hissetmedim saat 12:30 şuan 3 gündür bu şekilde sabah hareketlerini hissetmiyorum gece uyumadan önce hareketleniyor normal mi yoksa hareketlerinde azalma mı var acile mi gitmem gerek
asdffoo halime_0310 bende öyleyim 2 gün önce hareketleri daha net canlı düzenliydi şuan hiç öyle değil düşünmekten vesveseden bile uyuyamıyorum acaba normal mi ama hareket konusu çok önemli ihmal edilmemesi gerek
powerpuffgirlss halime_0310 o haftalarda surekli etmiyor 25 den sonra daha net hissedersin surekli ettigini
halime_0310 ArelinAnnesi1 gerçekten yaa iki saattir evin içinde deli dana gibi dolanıyorum bir yandan bebeği uyandırmaya çalışıyorum sallanıyorum içimde ayran oldu hala uyanmadı
ArelinAnnesi1 halime_0310 bazen bende de oluyor insan panik oluyor malesef. Rabbim sağlıkla zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😍
sema0526 Canım bu zamanlarda bebekler günlerinin yüzde 90ını uyuyarak geçirirmiş ve düzenlide olmazmış zaten hiç kafanı takma 🥰
ozpo Aynı haftadayız. 2 gün önce aşırı hareketliydi dün daha sakindi. Genel periyotta uyuyor zaten o sebeple paniklemeyelim bence. Ben bazen daha güçlü bazen daha hafif hissediyorum hareketlerini.
asdffoo ozpo ya benimde 2 gün önce çok canlıydı ama şuan o kadar minik minik vuruyor ki çokmkorkuyorum ilk gebelikte 26. Haftada hareketleri azalmıştı 27. Gaftada gittim doktor suyun çok fazla dedi sonra bebeğimi kaybettim ondan dolayı benim korkum ve endişelerim çok fazla
halime_0310 ozpo benimki de 2 gündür böyle o zmn korkulacak bişey yok ama bu benim 4. Gebeliğim 3 kere düşük yaptım hissetmediğimde korkuyorum
halime_0310 asdffoo ben 3 kere düşük yaptım korku endişe içindeyim zaten bende 2 gündür düzensiz hissediyorum
asdffoo halime_0310 çok haklısınız sizi anlayabiliyorum inşallah bu sefer sağlıkla kucağımıza alırız 🌸 rutin kontrolünüz ne zaman