Arkadaşlar 2 kayıp yaşadım yaşayan bilir zor zamanlar yaşadım gerek çevre baskısı gerek herkesin çocuk sahibi olması eşin seni yeteri kadar anlamaması hatta çok abartıyorsun üzülmek konusunda demesi 😊 Sağlık olsun artık dün 6*5 de kalp atımını duyduk hayatımda hiç yaşamadım 30 yaşındayım ömrümde bu kadar heyecan yapmadım Allah isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla devamını getirsin hamileliğimin. Doktorum Cemil Kaya aşırı iyi güvenilir bir doktor çok tecrübeli . Kan uyuşmazlığı kan pıhtılaşma bozukluğu var ben de şimdi her gün iğne aspirin kullanıyorum inanıyorum ki Allah hayırlısıyla devamını getirecek hepimiz için her şey çok güzel olsun 🙏