eylusce ela_0801 canım fotoğraf çok ışık almış gibi tam gözükmüyor ama sen görüyorsan vardır prodoctorda hiç yalancı görmedim
duygunisa Canım ben göremedim ama telefon ışığından kaynaklı olabilir bendede aynı silik çıkmıştı kimse göremiyorum demişti Rabbime şükürler olsun hamileyim 🤲☺️🌸
ela_0801 Bir1kelebek eylusce Işıksız acile gittim o da beta almadı kocaman serum vurdu yolladı 😢 psikolojim bozuldu vallahi 😂
tlmm ela_0801 silik var hibi acile gittiğinde gebelik şüphem de var diyecektin öyle mecburi almak zorundalar
ela_0801 Bir1kelebek inşallah vardır ya bazen geç çıkıyor benim düşükte baya geç çıkmıştı gecikmeden 15 gün sonra çıktıydı❤️
ela_0801 tlmm söyledim başım dönüyor gözüm titriyor dedim dönmeyle ama almadı sağlık ocağına git dedi hatta sabah 38.5 ateşim vardı onu da dedim malesef almadı yarın gene giderim tansiyon baya oynuyor bugün bende
ela_0801 tlmm burda özelde yok ki gidip kan vereyin 1 tane klinik varmış sabah aricsm bakalım beta alıyorsa giderim almazsa acile giderim gene