nursenasu27 Bsraa_34 tam da bunu az önce sipariş verdim canım pazartesi günü doğumum var yorumları çok iyiydi tadı da vanilyalıymış hiç yoktan denemek için üçlü paket aldım
minikmucizelerim2 Bsraa_34 bestlak damla ile Solgar B12 çok öneriliyor bende onlardan aldım doğum zamanı başlayacağım çay olarak da hipp süt arttırıcı aldım
minikmucizelerim2 nursenasu27 süt arttırıcılığı için çok iyi olduğunu duydum kilo konusunu duymamıştım hiç
nursenasu27 Bsraa_34 pazartesi den sonra gelir zaten o zamanlar kullanmaya başlıcam süt için heralde sezeryan olacağım için hemen sütün gelmez diyorlar bakalım
nursenasu27 Bsraa_34 kötü ishal yaptı beni tarifine göre içmeme rağmen bebeğimde benimle birlikte ishal oldu maalesef