mrvrm aşılama 26.saatte oldu ama bana doktor tam ideal saatler dedi, işlem sırasında idrara sıkışık değildim normaldim bunu da burda birkaç arkadaştan duydum doktorum hiçbir şey söylemedi, işlemden sonra herhangi bi ilaç kullanıp kullanmayacağımı sordum hiçbişi kulllanmana gerek yok dedi ama progestan hap veya fitil veriyomuş bazı doktorlar onu da burda postlarda gördüm, en önemlisi eşim numune verdiği zaman ateşli grip geçiriyodu ve sperm yıkama sonuçlarında çıktı normalde değerleri iyiyken hız düşüklüğü çıktı meğerse ateşli rahatsızlıklar spermde yapışma ve hareketsizlik yapıyomuş doktor da tutmamasına sebep olabilir dedi. Şimdi takviye kullanıyoruz 3 ay sonunda eşim tekrar tahlil yaptırcak eğer iyi çıkarsa ikinci aşılama dedi doktorum. Ama farklı bi doktorla ilerlemeyi düşünüyorum ben.