Sengulkrgz benimde erkek ama ben mürdüm aldım pembe değil sonuçta erkeğe de olur ilk bebeğim olduğu için ikincide de kullanırım kız olursa diye arabasını da ortak renk aldım beşiğin rengide hoşuma gitti yorumlarını okursun herkes çok memnunmus ama indirimli hali bu 7 saat sonra biticekmis canım dün gece hepsi burada da gördüm 400 du smdi 450 TL olmuş orada