Azraasel123 alpkerem26 bende aynı durumdayım. 11.5 de kesin kız dendi Özel bir klinikte, 12.1 de devlette erkek dedi göstererek erkek dedi şuan bende bilmiyorum ne olduğunu
Azraasel123 alpkerem26 özelde bana kız denildi üç gün sonra devlete gittiğimi de ise erkek dediler henüz gitmedim bakalım sonuç ne olacak
alpkerem26 Azraasel123 benim de bir oglum var ben de kiz istiyorum iste insan ne eksikse onu istiyor Allah hayirlisini versin