serendipity_ Hdyet sağlıkla büyütün inşallah doktorunuz kimdi kendi doktorunuz mu doğumunuzu yaptırdı
Hdyet serendipity_ Fatma Nuray hanımdı doktorum evet doğumumu o yaptırdı açıklığım 8 cm gördükten sonra yanımdan hiç ayrılmadı başımda bekledi diyebilirim sağolsun çok ilgiliydi
ozturkkpnar Hdyet saglikla buyutun bebisinizi coook tebrik ederim. Basarili bir surec gecirmenize cok sevindim. Dogum sekliniz ne oldu?
Hdyet ozturkkpnar çoook teşekkür ederim evet epidural normal doğum yaptım belden vurulan iğneye sakın korkmayın 5 dk bir süreç başta insan bi korkuyorsa sonucu çok iyi ağrı sızı gelmiyor ama açıklık çok hızlı ilerliyor yorulmuyorsunuz
Hdyet sirius8 suyum geldi kendi sancımla gittim 6 santime ulaştığına da doktorum epidural olmamı sürecin hem kısalacağını hemde ağrımın minimum seviyede olacağını söyledi iyikide öyle olmuş hem bedenim yorulmadı doğum sonrası bebeğimle daha kolay ilgilenebildim
Hdyet Allah bu yolda kimseyi eylemesin ben çok şükür 36 haftada kızımı sağlıkla kucağıma aldım darısı sizlerin başına bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza alın güzel dilekleriniz için teşekkür ederim ☺️
serendipity_ Hdyet ay son bir sorum var ben de jimerde doğum yapacağım da.doğumu nerede yaptırdılar aşağı kattaki ameliyathanelerde mi yoksa ayrı bir doğumhane mi vardı? ameliyathane çok soğuk olduğu için çekiniyorum biraz😅
Hdyet serendipity_ Şöyle söyliyim ikinci katta normal odalar var yani bebeğiniz doğduktan sonra sizin kalabileceğiğiniz odalar hemen odanın karşı koridorunda doğumhane var yani normal doğum odası tek bir yatak var doğum yatağı sizden başka kimse yok yani başka doğum odası var mı onu da bilmiyorum aynı katta yani ama ameliyathaneyi bilmiyorum nasıl yapıyorlar çok fazla koridorlarda da dolaşmadım bebeğiniz doğduktan sonra da muayeneyi sizin yanınızda yapıyorlar zaten sonrasında bir sıkıntı yoksa bana verdiler kızımı beraber odamıza geçtik yine aynı koridorda bebek bakım odaları vs hepsi var hemşireler her şekilde ilgileniyorlar zaten bebeğin altına alamadım dediğinde bile geliyorlar ben üstümü değiştirmeler için bile seslenmiştim çünkü eşim kaldı yanımda kolumda da serum vardı sağ olsunlar üzerimi değiştirmeme bile yardım ettiler diyorum ya ben gerçekten çok memnun kaldım sizin gibi çok tereddütteydim hastane konusunda da çok kötü yorumlar vardı bence insanlar memnuniyetsiz gerçekten ilgililer
Hdyet serendipity_ Allah yardımcın olsun canım inşallah kolay bir şekilde doğum yapmak nasip olur kendine iyi bak 🌺
Hdyet gulsaheroglu ben normal doğum yaptım hiç bilmiyorum nasıl oluyor o an eşimi gözüm görmedi zaten 😁
Mama_ustasi Hdyet ben bursada değilim ama fiyatları görünce yazmak istedim. Ağrıda doğumumu yaptığım özel hastane muayene 960, nst 100, sezaryen 28.000 olmuştum ben diğer yerler ne kadar pahalıymış ya