momtobee34 marketlere sürekli zam geliyor nasıl daha mantıklı olabilir anlayamadım ki eşim de market sektöründe.Ha şu yönden haklılar her bez uygun olmayabiliyr o yüzden her bedenden 2 şer tane aldım ben dün e bebekten baktım pişik falan yok yine devam ederim almaya elimde kalırsa da 2.el uygulamasından satarım veya birine hediye ederim olur biter