egeemomms valla ben başından beri yaşıyorum hamileliğimin bi haftadır yoktu bugün yine gördüm 9. Haftadayım ilişkiye girmeyin eğer giriyosanız kaç defadır doktora gittim progestan verip gönderiyorlar bi sorun görünmüyor diyolar ama lekeler bazen düşük tehdidi olabiliyomuş şu ana kadar bişi olmadı şükür büyüdükçe risk azalır dedi benim kese yanında da hafif kanama alanı gözüküyordu