tubsa Selam kızlar kesem geçen hafta 5.7 mm idi bu hafta 12.2 mm çıktı ultrasonda 4+3 haftalık gösterdi henüz bebek vs görmedik normal mi acaba birde reglime göre aslında 7 haftalık olmalıydı geç döllenme mi
nursenasu27 tubsa geç döllenme ve kese görmen için çok erken ben iki ay hiç âdet görmeden gebe kaldığımı öğrendim 6. haftada kesem oluşmuştu son âdet tarihine bu tür durumlar da bakılmıyor genel de