hibo filiz Akyol’un hekimliğini bilmiyorum ama eşi Ahmet melih bey var lokman hekimde. İlk doğumumu onda yaptım sezaryen doğum ve çok memnun kadım. Üzerinden 5 yıl geçti sezaryen yerim çok iyi, çabuk toparlandım maşallah süreci çok iyi geçirdik sağolsun