_kbra__kbra_ dilos178 benimkine benziyo duruşu falan doktor erkeğe benzetmişti tahmin olarak pazartesi netleşecek sağlıkla kucağınıza alın inşAllah
_kbra__kbra_ _kbra__kbra_ dilos178 ya sağlıkla kucağınıza alın erkek yılı demişlerdi ama burda coğu kişinin hep kız
annekiz6141 dilos178 benim ist doktorum 14+3 kız dedı 17+4 ızmıttekı doktorum erkek dedı 😄 sanırım ya erkek ya da netlik acısından detaylıyı beklicem ona da daha çok var 😄