Arkadaşlar dün karnıma çok fazla bastırdı doktor kalp atışını duyabilmek için tam duyamayınca da vajinal ultrasonla baktı 6 haftalık hamileyim henüz ve akşamına biraz kanamam oldu hala az az devam ediyor bunu yaşayan var mı korkuyorum bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim