cnkroznr değerlerinize baktırdınız mı eğer çok yüksekse ilaçsız düzelmez ama hamilelere uygun ilaç var şase veriyorlar suya katmalı bebeğe hiç bir zararı yok 2 gün içinde de şikayetler kayboluyor ama tedavi ettirmezseniz düşük ve erken doğum riski oluyor bence eğer değerleriniz çok yüksekse doktorunuz ilaç yazdıysa onu kullanın tedaviniz bitince de bol bol turna yemişi yiyin idrar yollları enfeksiyonuna iyi geliyor bir de su içmek bol bol iç çamaşırını sık değişmek ama dediğim gibi değerleriniz çok yüksekse ilaç kullanmanız şart