Kızlar 35+1 de gitmiştim 2830 demişti doktorum 35+6 da tekrar gittim ufak ağrılarım vardı muayene hakkım da vardı bu sefer 3200 çıktı doktorum da 37 ile uyumlu dedi ultrason 300 gram aşşa yukarı oynayabilir dedi 1 hafta olmadan bu kadar kilo alması normal mi yoksa gerçekten tombiş bir bebek mi 38 de sezeryanım var ilk oğlum 3200 görünüyordu 2940 doğmuştu ilk oğluma göre ultrasonda daha tombiş görünüyor iştahsız da bir gebeyim toplam 5 kilo aldım kilo da vermişim son ay 🙂 başına böyle gelen var mı acaba