cicekligunler2332 Kılar kabızlık sorunum var ve zorlamak zorunda kalıyorum 5+4 üm Vajina tarafından da beyaz süt gibi akımtı geldi zarar vermiş olabikirmiyim bebeğe
klncbebek cicekligunler2332 sanmıyorum akıntı normal bi durum kendinizi çok zorlamayın kayısı hoşafı yada meyve suyu için rahatlatır
cicekligunler2332 klncbebek canım çoook zorlanıyorum kendimi zorlamak ta istemiyorum ama basınc yapıyor karnımı ağrıtıyor suan kayısı suyu içiyorum 🥺
klncbebek cicekligunler2332 evet kabızlık çok zor bende ara sıra yaşıyorum tüm hayatımı etkiliyor sanki bol salata kayısı kurusu meyve suyu tüket iyi gelir İnşallah bol bol su içmeyi ihmal etme
cicekligunler2332 klncbebek öyle yapıyorum belki muz yapıyordur ve ekmek Şu an çok ağrım var bikini bölgesinde çok affedersin