kubrasjsjs ben kesin yaptırıcam dedim hep. Ama her şey normal çıktı. Hareketleri de çok güzel. Gelişimi de çok güzel. Sürekli kanımı alıp ona buna bakmaya devam ediyolar sık sık. Benim de bir şikayetim yok. Allahtan ne gelirse zaten kabulüm. Korkacağım bir şey de yok çok şükür temiz çıktı. Doktor yaptırsan iyi olur bundan şüpheleniyorum demiyo. Organları da düzgün görünüyo. Kemik boyun yapısı düzgün. Eşimde sma taşıyıcılığı yok. Genetik aile ve akrabalarımızda genel olarak hastalık yok. O yüzden açıkçası para vermek istemedim. Karnımdan sıvı aldırmak istemediğime dair yazı yazıp imzaladım. İkili, üçlü taramalarım haricinde bi tane daha tarama yaptırdım bebeğin beyin gelişimi düzgün mü diye. Bi de dörtlü tarama yapılabilir bilmiyorum. Detaylı ultrason yaptırcam 1 ay sonra. Zaten bir sürü şeye bakılıyo ne gerek var dedim açıkcası. Zaten gerekli görülen başka test olsa onu da koyarlardı diye düşündüm. Bu yapılan testler kesinlik vermiyo ama fetal dna kesine yakın ihtimal veriyo. O yüzden emin olmak için yaptıran oluyo. Ben de yaptırcaktım hatta kesin yaptırcam diyodum.