damlasv Hamişler merhaba 🥰🥰🥰💐💐💐💐 3 aylık hamileyim bu hafta isteğe bağlı testlerim yapılacak ikili tarama mı Fetal dna mı yaptırsam kararsız kaldım ☹️ ikili tarama yapılırsa üçlü vedörtlü tarama da yapılıyormuş ama Fetal yaptırırsam test konusu tekte çözülüyormuş önerisi tavsiyesi olan var mıdır 😊 ????
yildiz_tozu34 damlasv tek testte herşeyi öğrenmek istiyorsan fetal dna yaptırmanı öneririm ❤️ ikili testlerde yanılma oranı bi tık yüksek oluyor
ecemk94 damlasv ikili test yaptırırsanız üçlü ve dörtlü yapılmasına gerek kalmıyor. Fetal zaten isteğe bağlı. İmkanınız varsa ikili üçlü dörtlü hiçbirini yaptırmayın direkt fetal yaptırın
nursenasu27 damlasv ikili yaptırdım üçlüye falan gerek duyulmadı imkanım var ise tabiki fetal dna ama onlar aşırı pahalı maalesef
prs_99100 Fetal tabiki, doğruluk oranı daha yüksek. İkili taramada bebeğin tamamen sağlıklı olsa bile sonuç yanlış çıkıp günlerce ağlayan kişiler oluyor. Eğer maddi olarak karşılayabileceksen diğerlerini hiç tavsiye etmem direkt fetal dna yaptır geç
damlasv nursenasu27 çevreden duyduğum kadarıyla Fetal 14 bin taramalar 4 bin civariymış doktor ne diyecek bir bilgim yok pazartesi öğreneceğim
nursenasu27 damlasv ikili taramayı devlette de yaptırabilirsiniz bence fetal dna belli devletin üniversite hastanelerinde çok düşük fiyatlar da yapılıyor diye okumuştum ben ikili testi özelde haziran gibi 680 tl yaptırmıştım başka da bi test yaptırmadım şehir hastanesinde detaylı usg yaptırdım çok da memnun kalmıştım bence tek eksi yanı usg kaşığı vermiyorlar sadece dört boyutlu olarak fotoğrafını çektiriyorlar