bernak96 Sata göre 6+5 ama geç döllenmeden dolayı 1 hafta geriden geliyor. 2 gün önce keseyi de gördük ama başlarda olan kasık ve bel ağrılarım şuan hiç yok sadece göğüs hassasiyeti kaldı normal mi
ozturkkpnar bernak96 her hamilelik birbirinden farkli kendini korkutma doktorun bir sorun gormediyse gerisini kafanda kurma bence dinlenmene bak hayirlisiyla bebisinide gorursun insallah 🙏
Username06 bernak96 benim de 5+2 de hepsi kayboldu sanki ama normalmiş sanırım kalp atışı duymadım henüz
tortillam_ bernak96 Sata göre bende 6+4 üm. Başlarda kasık ağrısı vardı şimdi yok. Ara ara bir yokluyor. Göğüslerim dolu dolu sadece
ezerg Normal. Her gün olmuyor kaşık ağrısı. Gün içinde gidip geliyor, bazen o gün boyunca olmuyor. Endişelenmemelisin.
bernak96 ozturkkpnar evet doğru ilk haftalar insan sürekli acaba mı oluyor🥹 melikeyaren31 rahatladım o zaman birkaç gündür olmayınca hep artması gerekmez mi diye sorguluyordum😂
ozturkkpnar bernak96 benim daha haftam belli degil (8+4 gozukuyor ama degil) gec döllenme oldugu icin kese ve yolk gozuktu ama ölcüm yapamadi doktor ptesi tekrar gidicez gogus hassasiyeti ve heran her yerde deliksiz uyuma ozelligim disinda belirtim yok😂😂
bernak96 Username06 aynen ben de daha duymadım haftaya gideceğiz, belirti olmasını istiyor insan sanırım hamile olduğunu hissetmek için
bernak96 ozturkkpnar demek ki normal bunlar şuan ikna oldum😂 benim de halsizlik ve aşırı iştah artışı var birden kan şekerim düşüyor
bernak96 tortillam_ aynen bende de öyle ek olarak sürekli bi uyku hali var ne kadar uyusam da yetmiyor
ozturkkpnar bernak96 sabahlari oyleyim asiri halsizlik kendime gelmem ogleni buluyor, az az sık sık yemeniz dengede tutucaktir ben oyle yapiyorum yoksa gercekten gunlerdir yemek yememis hissi kapliyor 😂😂