Tam tarih vereyim cnm 4 sene 2 ay içinde 3. Sezeryani olucam yaşım da 35 doğuma kaldı 39 gün çok şükür hersey yolunda herhangi bi sıkıntı yaşamadım. Doktorum son kontrolde sen 4. de yaparsin dedi riskli degil mi diye sordum çok relax bı doktor 😆 hiç bisey olmaz olduktan sonra içinde mi kalacak mecbur cikaracaz diyor 😅