Düşünmekten uykularım kaciyo kızlar. Oğlum otistik benim öyle kardeş nedir bebek nedir göbeğim neden büyüdü anlamiyo ama sanki son zamanlarda anliyormus gibi bana aşırı bağımlı hale gelmiş. Bütün gün benle yapışık ikiz gibi yaşıyor artık. Bebiş gelince onu ihmal ederim üzülür diye çok korkuyorum. Daha dört yaşında dil gelişimi bir yaş gibi isteğini bile ifade edemiyor. Benden başkası babası bile anlamiyo ihtiyaçlarini zaten benden başkasından da yemez icmez istemez. Geceleri ona sarılıp uyumayı istiyor o uyuyunca kaçtığımda korkup uyaniyo
Bebiş doğunca napmaliyim nasıl bir yol izlemeliyim siz neler yaptıniz çocuğunuzun bebeğe alışması onu sevmesi için . Akıl verin ya . Vallaha uykularım kaciyo düşünmekten