Nasıl girsem konuya bilmiyorum kaç aydır adetlerim düzensiz 18. de başlıyorum evet stresli zamanlarım geçiyor ondan mı bilmem çok kötü6üm çocuk olsun derdine düserken birde bu başladı 1 sene oldu düşüğe ama ne gelen var ne giden ansızın kanamam oluyor geçen 16 ocakta kan tahlili filan verdim sıkıntı çıkmadı ama incelme var dedi nasıl düzelecek bı ilaç öneren bu yerlerden ğecen varmi kizlar