esragny Ya kızlar 14 haftalık oldum ara ara kanamam oluyordu 1 haftadır kesilmisti sabah bi uyandım yine başlamış, 3 doktora gittim önceden 3 de kanama alanı yok rahim ağzı kapalı progestan kullan dediler 1 haftadır toktu yine başladı
ahsenimdeahsenim esragny progestan igne kullanin yataktanda hic cikmayin.kan sulandirici kullsniyomusunuz benim ondan kaynakli olmustu
esragny ahsenimdeahsenim doktorlar kanama alanı göremiyor nerden geldiğini anlamıyor umursamıyorlar mı bilmiyorum
AuraMomB Perinatoloji bölümüne de bi görünün bazen kadın doğumcular anlamıyor. Benim de o haftalarda vardı çok çok az meğerse açılmam ve 17mm serviks uzunluğum varmış perinatolog çözmüştü
esragny AuraMomB 3 kadın doğuma gittim hem alttan muayne ettiler rahim ağzı açık mı diye 2 farklı cihazda hemde ulstronla yani anlamamış olabilir mi eğer öyleyse perinatolojiye gideyim
AuraMomB esragny canım bencede gitmelisn. Onlar daha farklı kontrol ediyor. Çok kısa anlatayım sana haftada serklaj olduktan sonra acil servise kanamam var diye gittim yani bir nevi de iğne vurulmak için daha sonrasında doktor kontrol etti vesaire bana döndü dedi ki bu çocuğu dedi pat diye doğurabilirsin ne alaka dedim zaten dikiş olmasının sebebi çocuğu doğurmamak için boşuna değil sonra çıktığım bir daha da kadın doğuma gitmedim