biriciginannesi Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor uyku problemi biraz azaldı şükür mide bulantısı da aynı şekilde ama böyle çok iştahım yok yaaaa yemek yesem olur yemesem.olmaz yani kızıma kavuşmama biraz daha yaklaştık elhamdülillah
Zehrailly biriciginannesi Ben de ikinci bebeğime 21+0 hamileyim 15 aylık bir oğlum da var. Açıkçası hamile olduğumu neredeyse hiç anlamıyorum oğlum sağolsun 😂 midem genelde çok bulanmıyor sadece tansiyon problemi yaşıyorum sürekli düşüyor bir şeyler yemek zorunda kalıyorum.