Zehrailly 21+0 kızıma hamileyim Melissa ismini koymayı düşünüyoruz sizce nasıl bir isim hiç çevrenizde tanıdığınız var mı? Karakterleri nasıl merak ediyorum 🥰🌸
zeynepctk Zehrailly eşimin iki tane Melisa adında kuzeni var ikisinin de huyu hiç iyi değil çok dik başlılar kimseyi dinlemiyorlar yaşları farklı birisi 18 falan diğeri 8-9 yaşlarında ikisi de yaşlarına göre asilikler yapıyolar.
Zehrailly zeynepctk 😂 evet asi olduklarını duymuştum bende, benim iki isminden biri melissa olan bir arkadaşım var tanıdığım sadece o da çok iyi kalpli eğlenceli biraz melankolik biriydi. Ay isim bulmak çok zor gerçekten 🥲